dinsdag 3 december 2013

REMINDER :)

5 december 2013

Dag vrienden!

Van Leuven ben ik intussen via Leuven en Aarschot tot Schulen gewandeld. Gisteren om 16u30 kwam ik voor de eerste maal terug op Limburgse bodem. Ik ben terug de trein op gesprongen naar Aarschot om hier terug bij Hanne en Jeroen te komen overnachten (merci!), maar zo dadelijk begin ik weer te wandelen vanuit Schulen richting Hasselt. Heb immers beloofd op tijd terug te zijn om mijn petekind Dries zijn eerste Sinterklaascadeautjes te geven :)  De verslagen van de laatste vier etappes volgen wanneer ik terug thuis ben...

BELANGRIJK, voor diegenen die het nog niet wisten: Morgenavond (vrijdag dus) is iedereen van harte uitgenodigd om er ene te komen drinken in de bistro van Carlo in het NAC (nieuw gemeentehuis van Houthalen-Helchteren, Pastorijstraat 30) tussen 20u en 22u.

Hopelijk tot dan!
Thomas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten